Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~TakToCzuje | użytkownik

imię i nazwiskoTomooś adresa taka wjocha pod Wawelem zarejestrowany11.05.2005 @10:20:07 ostatnio na stronie05.03.2015 @02:56:35

A tu se bede wrzucał takie swoje przemyślenia może czasem popier... ale swoje :


Wrogowi dziękuje bo ja siłe swą buduje na tym co on knuje

Tylko podczas kłótni można tak naprawde poznać drugiego człowieka

Twoje nowiutkie buty depczą kwiaty i zostawiasz krwawe logo z podeszwy , które blednie z każdym krokiem a chcesz by ten był tym najlepszym do celu . Kark boli a na plecach wypalony krzyż Pana z każdym gwoździem coraz mocniej wbijający Twój wzrok w betonowy dywan ... c.d.n... może

Różnią nas języki , kultura , tradycje ... a wszyscy sramy tak samo

Fotografia jest ułamkiem sekundy ... na wieki

MISTRZOWSKA WWW :D:D: http://fishki.net/comment.php?id=18351

ŚWIĘTE SŁOWA : http://www.cyberfoto.pl/tematy-ogolne/40202-kompaktowe-cyfraki-sluby-chrzciny-moje-glebsze.htm?highlight=fotocela

i wszysko jasne : http://video.interia.pl/obejrzyj,film,1966,sortuj,r,st,24H,pozycja,36,Ewolucja_kobiety

PCV - konstrukcje : http://www.software-cinema.com/tinkertubes/tt-book.pdf?CS=917cb4ab6f0bb212766dbf03f689411b

foty reklamowe : http://www.tabletopstudio.com/documents/HowTo_page.htm

Technika HDR, DRI by lonely-wolf :
http://onephoto.net/publish.php?idPublish=31

HDR z 1 foty : http://yazhubal.jogger.pl/2007/01/15/hdr-z-jednej-fotografii

Szybkie odszumianie w Neat Image : http://www.cyberfoto.pl/edycja-zdjec-ksiazka-on-line/64560-szybkie-odszumianie-zdjec-mini-poradnik.htm

Pozy modelek :
http://www.dreamnude.de/00000097f80f6ad34/index.html jak znajde cos jescze to dorzuce

Człowiek jest człowiekiem tylko kiedy śpi, kiedy otwiera oczy, budzi sie potwór pazerny , okrutny , wyrafinowany , zimny , ślepy , głuchy ... , ide spać

Życie zapierdala , czas zapierdala ,technika tez zapierdala , możesz sie ogladać za siebie ale h... Ci to da bo i tak nie zdążysz , dzisiaj to nawet trzeba szybko spać i szybciej mrugać oczami zeby przez przypadek nie przegapic jakiego "ważnego " aspektu naszego życia

Jesteśmy za mali i zagłupi by wiedzieć i znać , musimy łudzić sie mieć nadzieje

zlot DA 27.06.2007 K-ów : http://picasaweb.google.pl/skandal1979/ZLOTDA2706200702

materiał to szmata

każdy ponad każdym a i tak statystą w tym scenariuszu więc uważaj na sznurki żeby Ci sie nie poplątały bo skończysz jak ci co zajeżdżają pod kościół w najnowszych szmatach z boskim logo

być nie mieć , a jeśli mieć to tak by oczy bliźniego nie musiały sie szklić

ja pierdole czy jestem nikim bo moim bogiem NIE jest pieniądz morderca , kurwa chyba tak , trudno nie sprzedam sie i nie zgine

skurwysynu musze sie czołgać , aby nie potknąć o twoją noge , ze strachu sie zesram a ty wdepniesz w to gówno

Sny o gorszych czasach , gdzie Bogiem jest kasa ,
ja z dala od klasy jaką jest ta e$ klasa

Podziekowania dla 52-Dębiec za ...
Pies! Bez pana, bez rasy, bez rodowodu
Bez obroży, bez kagańca, bez smyczy
Zwykły i szary, który samotnie ulicami się włóczy
Zbyt dużo widzi jeszcze więcej nieufności się uczy
Jak masa innych, małych, wielkich, młodych, starych
Zwykłych, szarych, brudnych, przemokniętych
Jest ich tak wiele
Najlepsi przyjaciele
Wielki sztuczny uśmiech przyklejony do twarzy
Kawałek mięsa w ręku
Piesku chodź powąchaj sobie
Możesz sobie pomarzyć
Pokazujesz że to dla mnie, pogwizdujesz, przywołujesz
Głaskasz mnie po główce poklepujesz
jak ty bardzo mnie żałujesz
Zapominasz, że pies wyczuje jak ktoś go oszukuje
Ale ty masz to czego tak bardzo potrzebuję
Cud który uśpi głód, a mnie uratuje
Nienawidzę tego! Wstydzę się za to!
Bo kiedy ty mi mówisz PROŚ!
Ja staję na dwóch łapach
Krzyczysz LEŻEĆ! Ja się kładę
SIAD! Ja siadam
Płaszczę się przed tobą, błagam
Odgryzł bym ci rękę
Ale nadal staram się przekonać cię prośbami
Patrzę smutnymi oczami
Nie pomogą oczy, musisz skoczyć!
A mi ślina z pyska kapie i tylko się gapie
Trącam cię łapami
Pożeram oczami to co trzymasz w dwóch palcach
A ty machasz tym i głupio się uśmiechasz
Jak doskoczysz to dostaniesz!
Ponademną wisi i kusi mnie moje pierwsze danie
Upokorzenie, którego sobie nigdy ni wybaczę
Skaczę! Jak na zawołanie
Ty dajesz mi zadanie
A do mnie należy jego odpowiednie wykonanie
Może wreszcie to dostane!
Chwila spełnienia jest już bliska
Ale czar pryska
Gdy ty zabierasz rękę tuż sprzed mego pyska

Wyżej piesku, musisz skoczyć wyżej!
Zadowolony z siebie, podsuwasz coraz bliżej
Swą dłoń pod mój nos
Daj głos! Daj głos!
Patrzę na wprost
Ostatnia szansa by wydostać się spod kreski
I zmienić swój skomlący, pieski głos
W pełen bożej łaski, anielski głos
Wyjść z gówna miejskich ścieków
Spod mostu wejść na most
Być czymś więcej niż marny, szary, dzielnicowy cień
Przecież podobno każdy pies ma swój dzień
Mówią tak ludzie sukcesu spoza wielkiej wody
Nie ma takiej przeszkody, której nie pokonasz
Dasz radę! Jak nie sam to kosztem innych niewinnych
To ich pech, a nie grzech, nie bądź dziecinny
Trzeba coraz wyżej mierzyć
Nie przestawaj w siebie wierzyć
Kurwa! Ja staram się tu przeżyć
I myślę jak zdobyć
To co ma mnie zbawić
Sprawić że uwierzę w siebie
I poczuję się wreszcie jak czystej rasy pies
W swym rasowym niebie
Nadeszło moje pięć minut, zostały jeszcze dwie
Bierze górę chęć, pomimo że sumienie mówi NIE
PSIE! Twój dzień jest dzisiaj, ruszaj i nie
czekaj!
Nie pomogą prośby pozostaje tylko SIŁA
I choćby to zła droga była
Musisz zrobić to czego ulica cię najlepiej
nauczyła

Tak Jak na znak ATAK Ruszam!
Już nie proszę, nie wzruszam oczami
Nie trącam łapkami przerażam kłami!
Wyszczerzam je, zamierzam wyrwać zdobycz razem z
twoimi palcami
Rozszarpię cię, tym razem ja zabawie się twoimi
uczuciami
Koniec z gierkami
Tak naprawdę, jesteśmy wszyscy tacy sami
Poskładani Pół na pół
Ze złości i obojętności
Kości zostały już rzucone
Za późno już spójrz!
Moje oczy płoną, zęby lśnią
Zaraz spłyną twą krwią
I głowę dam, że już nie czujesz się jak PAN
Straciłeś kontrolę i teraz PIES gra główną rolę
To wszystko to już nie jest widowisko na twój
rozkaz
Zaraz wielki szary okaz na pokaz
Zaciśnie szczęki na kości twojej ręki
SKACZĘ!
I tylko dzięki opatrzności me kły nie dosięgły
cię
O nie! Twój wzrok wrogo błyska
Kopiesz mnie swą noga z bliska
Siła mną ciska
Aż tam gdzie ściana niska
Od brudu i wilgoci śliska
Prosto w róg śmietniska
I koniec widowiska!
PIES

kontakt i statystyki
digarty173 komentarze604 posty na forum149

komputer / sprzęt
Sony R1 i masa klamotów a komputer na złom : 700 / 256 / 40

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~noiretblanc    19.09.2006 @13:39:04
Witam, wyczytałam gdzieś na forum, że -tak, jak ja- dysponujesz Canonem a610. Niestety niezbyt znam się na sprzęcie fotograficznym, a chciałabym trochę 'podciągnąć' swoje makro. Być może znasz jakieś sposoby? No i drugie pytanie: Czy Twoje zdjęcia są wykonane przy użyciu tego właśnie aparatu?
~afish    17.09.2006 @15:33:47
Hejka! Kiedys tam w poscie pisalem, ze mozna zrobic konwerter szerokokatny za 18PLN. Potrzebna jest soczewka (, ktora mozna kupic u optyka za 11-15PLN). Najlepiej, zeby nie byla z plastiku a ze szkla mineralnego czy z minerału - jak zwał tak zwał. Jej parametry to najlepiej od -10 do -14 dioptrii (ja mam ta -14) - musi byc wycieta z tzw. stozka - tzn. zeby byla centralnie wypukla i chyba tyle. Mocowanie zrobilem z butelki po 0,5l Żywca Zdrój i szczelnie zaklepiłem ciemna tasma! Wazne zeby odleglosc soczewki od obiektywu byla jak najbardziej optymalna. Konwerter mialem zainstalowany na KIT'cie (canona) 18-55mm a foty robilem na MF przy (o ile dobrze pamietam) ostrosni nastawionej na nieskonczonosc. Tutaj link z przykladowym wygladem tego szkla. Za swoje zaplacilem bodajze 12PLN http://img160.imageshack.us/my.php?image=szklowideyb3.jpg
_______
REKLAMA:
http://www.negatyw.blogspot.com - DAILY PHOTOBLOG!
~kulmen    04.09.2006 @10:05:06
cieszę sie ześ wrócił
i komentarze tesh pochlebne - tu podziękowania
_______
'so get your knife
and come in
and lay down
now kiss me'
~majownik    22.08.2006 @11:45:42
dzinks
_______
Peace Love Community and Have a Fun
+roodah    20.08.2006 @21:49:47
od jutra
z samego rana
(czyli jak wstane)
(czyli od ok.11)
bede suszyć o to głowe komu trzeba
_______
"Słuchaj, stary, trzeba pozwolić, żeby łapa rysowała to, co ci szumi w jajach"
J.Cortazar
+roodah    18.08.2006 @16:11:32
no co ty
z palcami to by już tandetnie było
_______
"Słuchaj, stary, trzeba pozwolić, żeby łapa rysowała to, co ci szumi w jajach"
J.Cortazar
~dariuszsankowski    12.08.2006 @12:38:49
_______
http://www.tenjedendzien.pl - fotografia ślubna Wrocław
~czupurynka    10.08.2006 @16:50:09
gdzie bylam co robilam:
najpierw kaszuby...malo dopoczynku bo z moja bratanica..a przy niej siedziec sie nia da..mowic jeszcze nie umie ale szantazowac ciocie jak najbardziej ( wykorzystuje moja slaobosc do niej ) drugi tydzien byl leppszy bo przyjechalo jeszcze pare osob wiec mialam wiecej czasu...zeby posiedziec na dyplomem...a potem wrocilam do kraka- na jeden dzien..bo wyskoczyl mi wypad ze zanjomymi do zakopca..i tam juz bylo spoko..tylko pogoda nie ten tego i mam niedosyt Tatr...nie mozna miec wszystkiego a teraz..wrocilam do poazadku dziennego czyli dyplom na okraglo bo juz mi nieduzo czasu zostalo
wiec tyle- pozdrawiam
~zorya    10.08.2006 @13:56:20
film ilford delta 100
chyba polar i filtr czerwony
~Elessar23    10.08.2006 @13:21:08
bliżej się nie dało bo to był teatr i to wtrakcie przybliżenia...musisz czytać komentarze do zdjeć bo czasami sa bardzo istotne
_______
SIGNUM TEMPORIS http://przemyslawpielecki.blogspot.com/ !!!
~jotwupe    07.08.2006 @15:36:47
zbyt wiele fotek by wszystkie ocenic.. (:
_______
(," ) c(",c)
~jotwupe    07.08.2006 @15:28:12
(-: a dziekuje dziekuje (-: ladna galeria.... ! !
_______
(," ) c(",c)
~niedoskonala    05.08.2006 @19:56:33
powiem Ci coś w tajemnicy --> http://www.digart.pl/praca/220136/Ill_be_with_you_forever.html Oni nie są gejami

dziękuję za odwiedziny i ocenki
^Maxter    26.07.2006 @10:51:05
na profilowym nie jesteś podobny do siebie
_______
it's britney bitch!
xxx: http://youtube.com/watch?v=m3ceCMpPJgc :xxx
^sharon77speeds    16.07.2006 @20:51:32
Troche sie czepiasz ;]
P.S. Pisze się "uciął"

~czupurynka    13.07.2006 @22:21:17
jutro jade i mnie nie bedzie 2 tyg. pozdrawiam
~TakToCzuje    13.07.2006 @22:20:10
wiem ze to co powiem jest sprzeczne jak cholera ale sprzet nie jest wazny i dlatego chce sie przesiasc z kompakta A610 na hybryde tzn FZ30 ale tylko z tego wzgledu ze ma wieksze mozliwosci a nie dlatego ze glupio wygladam ze srebrnym w rece , do tej pory robiłem kliszakiem ale wieeeeeesz ekonomia :D:D. mam nadzieje pogadamy jutro bo teraz juz mi pies z nogi na noge przeskakuje :D:D. pozdraiwam goraco , jak by co to pisz na moje gg papa
_______
jak chirurg , tak ja swoim szklanym skalpelem w ułamku sekundy wycinam fragment ... życia i wypalam go na tej małej płytce w tłumie punkcików uczulonych na światło

Fotografia jest ułamkiem sekundy
~czupurynka    13.07.2006 @22:09:46
czy nie pomoze..tez tak kiedys myslalam..a teraz - myslenie w tym temacie mi sie przestawilo..
~czupurynka    13.07.2006 @22:08:55
odpowiedz nie jest tajna..ta seria z mgła..tylko sie nie rozczaruj...najzwyklejsza cyfrowka..zreszta jedna z pierwszych - olympus..juz takich nawet nie produkuja ale klimat taki tam byl ze wystarczyl dobry kadr i fotka sama wychodzila..zreszta w ogole tten aparat jak na takiego glupie jasia naprawde daje rade...teraz pozyczam od kolezanki Canona 350 albo od rodzicow beznadzijna konice minolte..porazka aparat...a niedlugo pewnie zakupie jakas lustrzanke..i juz sie nie moge doczekac
~czupurynka    13.07.2006 @22:04:30
no wlasnie...ja to tak zawsze mam..kazdy sobi robi projekcik muzeum, hali sportowej, biblioteki..centrum takie siakie i owakie..ale ja jak zwykle lubie sobie utrudniac zycie mecze sie z tym strasznie...ale duza wiedze zdobylam w tym zakresie ( co raczej na codzien sie nie zdobywa ) i wiele ciekawych rozmow z ludzmi "z branzy"
~czupurynka    13.07.2006 @21:50:13
z czego projektuje... zakład penitencjarny o pełnym systemie ochrony..czyli poprostu ...więzienie
~TakToCzuje    13.07.2006 @21:47:36
ok spoko to jedz wypocznij sobie ostro ( tylko weż sprzeta ) :D:D:D. a z czego piszesz
_______
jak chirurg , tak ja swoim szklanym skalpelem w ułamku sekundy wycinam fragment ... życia i wypalam go na tej małej płytce w tłumie punkcików uczulonych na światło

Fotografia jest ułamkiem sekundy
~czupurynka    13.07.2006 @21:38:32
narazie jutro jade sobie na 2 tyg. n wakacje :D, a potem jak wroce beda mnie mocno gonily dyplom i praca :/ ale jak bede sobie robic przerwe na fotki to dam znac :D
~czupurynka    13.07.2006 @21:33:32
jak w Auschwitz nie byles...no to obowiazkowo..w koncu to historia...ale nie jest to mila wycieczka..ja za kazdym razem ryczałam jak dziecko..
~TakToCzuje    13.07.2006 @21:32:55
to moze Ty zaproponuj jeskies miejsce na foty a ja sie ustawie do tego jakos
_______
jak chirurg , tak ja swoim szklanym skalpelem w ułamku sekundy wycinam fragment ... życia i wypalam go na tej małej płytce w tłumie punkcików uczulonych na światło

Fotografia jest ułamkiem sekundy
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt